I parked in a spot right next to the entrance of the building in between the fire zone & bike rack and a boiler room. Plans are underway to enhance our community and comfortable living spaces with a modern, classy touch. Hi, We are sorry if we have not met your expectations. You may also enjoy the convenience of our resident center and clubhouse. Constant troubles with management. This apartment complex has been busy moving people back in after all the flooding from 2017. Nothing is really aligned properly and the door doesn't fit the frame and there was a decent-sized crack. About Search Results. Only good thing are that there is a bus to the medical center, concierge staff are nice when getting packages, close to rice village and they have a newer fitness center that isn't too bad (before it was a joke). Get the home of your dreams and save money while you’re at it! highly recommend it! Pastry Hideaway. From an impressive variety of spacious floor plans to an upgraded amenities package with a refined touch, you’ll appreciate our above-and-beyond approach to offering an affordable, quality home that perfectly fits your lifestyle. Official Weston Apartments for rent with Laundry Facility. Located a few minutes from downtown, this area is a great option for someone relocating to the Houston area. The man/boy that reserved the spot had my car towed when he got home, and the management told me this wasn't the first time he's towed someone from this awkward spot, in a 4 month time span! At this CHH, you’ll love the outdoor pool, fitness center, and BBQ facilities. The living conditions have plummeted since Hurricane Harvey to the point where the buildings towards the back of the complex are almost uninhabitable. 2 Beds. Weston offers you an exciting new start. Tusk & Cup Coffee. Thank you. Every time that rain the condominio floods. VISIT. Street parking is the only option available for these apartments, but when you don't want to deal with the hassles of a car, just take advantage of the area being pedestrian-friendly. Tools to help you see this property remotely: Many properties are now offering LIVE tours via FaceTime and other streaming apps. Weston Medical Center Apartments is an apartment located in Harris County, the 77025 ZIP Code, and the Houston Independent School District attendance zone. Best,The Weston Management. Or sign in if you already have an account. We also advise parents to visit schools, consider other information on school performance and programs, and consider family needs as part of the school selection process. However, for the price, I wish it was better. Beware with your allergies acting up! Bianco Rosso. Featuring one-, two- and three-bedroom apartments, our fully gated community offers a pool with gas grills and a spacious fitness center for your enjoyment. Our professional staff is committed to providing our residents with the best quality services. After being in my unit for 1 1/2 months my chest began to have a burning pain. We’ve contacted an attorney we’re having the mold tested and our urine is being tested for mold toxicity costing us more money and this company has offered no assistance but to take another unit on the same floor right down the hall not updated etc. They can't even fake caring when you're trying to apply, I can't even imagine how crappy their customer service will be when they lock you into a lease haha. Continuous water and plumbing issues, floods every time there is a heavy rainstorm (had my car totaled at this complex in 2015), and something is always broken. This is the worst apartment I've ever had. They blow trash along with many other things onto my patio each time they “clean” the parking lots. The old management was responsive, professional, courteous to residents, and efficient. It's been a pleasure living in my renovated apartment that's conveniently located in the Medical Center and Rice Village, and is not that far from Downtown. When is the leasing office open? It’s around the corner from the sewage place and smells disgusting most days of the week. Comfortable Home Furnished Apartments - Texas Medical Center 272 views. I am sure we will also spend Christmas without hot water. We appreciate your patience and look forward to your email. This neighborhood houses the Texas Children's Hospital, Houston Methodist Hospital, Baylor College of Medicine, the University of Texas Health Science Center, and other medical facilities, making it a great choice … the whole apartment complex is noisy and dirty, leasing office is terrible and rude, We are disappointed that you feel this way, as we are working diligently to improve residents' experiences. Soak up some sun next to our glistening swimming pool, hit the fitness center to keep your health top-notch, or host friends in your … You never know when they will come and it is usually 2 weeks. The best part: they now allow other residents to tow your car and they call it the VIP EXPERIENCE. The worst part of living at Weston is that management is completely unresponsive. What Did I get from management...give a 30 day notice. Water damage is seen through out apartments but they do a good job at hiding. Thank you for your review. It's really miserable. Small issues like cigarettes smells in the apartments upstairs would transfer to mine downtowns, but it was quickly taken care of. Word to the wise- DO NOT LIVE HERE, especially the first floor. The gate is always open and a stranger was going around checking doorknobs the other day. Typos on emails are one thing. I have lived here for three years- and never had a SINGLE problem before Weston took over. I would not recommend living here if you are a Cancer patient needing to rest, a resident, or a night owl. The floors have ALOT of water damage because the entire place was under water during Harvey. Their maintainance is very poor and respond to reported problems too long. The place looks nice on the outside. Necessities Grocery, pharmacy, dry cleaning, ... Entertainment Bar, … Everything was new when I moved in which was appealing, but I've noticed that the work is sloppy. Wilton Surgery Center. Coin Laundry in Weston, FL CCPA. Apparently they rented out the spot without looking at the physical location of it 4 months ago and I never noticed it. They offered me a pretty decent deal when I booked, however, with all the fees + utilities + electricity + apartment related bills it is actually above my budget. I was more than comfortable with her. This is "Weston Medical Center Apartments" by Shoot2Sell Photography on Vimeo, the home for high quality videos and the people who love them. 110 were here. You have to follow up every single day in person before they attend to it. The first one, Weston appartment locats at an area which has high quality education resources. He's been absolutely phenomenal with me and has made my experience extremely positive, especially in regards to renewing my lease. The gate codes never work when you want to let friends in. Great restaurants and housing can be found here. Weston Medical Center Apartments. Gives hardly any notice when spraying for bugs and making you removed everything from your cabinets. View detailed property information with 3D Tours and real-time updates. -Bad maintenance. Source: 2700 Holly Hall St. Plaza at the Medical Center Townhomes 2700 Holly Hall St, Houston, TX 77054 Visit building website. About Weston Medical Center Apartments. For starters, the place is old and outdated. Recommend highly! To help speed up this process, please send a new detailed email to weston-a@m.knck.io so that your request will be a fresh entity. YP - The Real Yellow Pages SM - helps you find the right local businesses to meet your specific needs. The apartments sizes were nice and big for the cost and remodeled. Property Manager at Weston Medical Center Apartments, responded to this review: Thanks for reaching out. Management should replace personnel or conduct serious training if they wish for this apartment complex to continue being successful. Change Location. This review was my last card I was holding per se. Near Weston Medical Center Apartments Brompton Market is just a 5-minute walk from your door, while Kroger, The Fresh Market and Whole Foods Market are 5 minutes away by car. I don't recommend anymore and can't wait to move in 2020. Thank you for reaching out and sharing your feedback. I am happy to talk to anyone about this review. -The apartments FLOODED, and they did not give residents from second floors the choice to leave or stay. Unlike some of the older reviews, I've had little to no issues during my time here. Click to expand and display this section. The couple of dollars you save here are not worth all you go through every day. Soak up some sun next to our glistening swimming pool, hit the fitness center to keep your health top-notch, or host friends in your stylish kitchen with new appliances and brilliant tile backsplashes. Helen's Park, near Houston Public Library, offers an oasis in the city with a lovely green space with gardens, mosaic fountain and a meandering stream, and is located just a 5-minute drive away. New clothes & new furniture. If Medical Center South is your favorite neighborhood in Houston, TX, Apartment Finder will help you discover more than 2,039 amazing apartments with great deals, rent specials, and price drops. December the 24, water was still freezing. Add to this that when it flooded, they didn't replace the carpet in the second or third floor hallways, despite those carpets being soaking wet from all the stepping on by affected residents from downstairs (and remember, that was sewage water). Turning off the water on a regular basis without notification is a problem that frustrates many people. Please contact us at your convenience so that we may address your grievances and work on solutions. Nothing has changed. Wilton Medical. Act now and your $24.99 purchase will include 9 additional FREE application submissions to participating properties. (The bigs one come from outsides, but the little German one are a problem.) At least not for now. We love to hear that you were impressed with our property. Back. The property manager, Manny, promised to look into this and call me back. Laundry room has been under construction for quite some time now so can't utilize is. I then found black mold coming from the air vent. I have enjoyed living at this complex. It hasn't been renovated, it looks like they just paint over old and patch up what breaks. See apartments for rent at Plaza at the Medical Center Townhomes in Houston, TX on Zillow.com. More. Please be assured that we are doing all we can to restore our community to its previous state. Be the first to add a review on this property. We are sorry to hear that you're having a difficult time getting through to us and completely understand your frustration. … From newly remodeled apartment interiors with the most in-demand finishes, to the hottest amenities at your disposal, we offer everything you are looking for in your next home. The Millennium High Street Apartments: Luxury Apartment Living in Houston, TX - Duration: 1:28. Management is helpful and friendly. Additionally, they were not very helpful with the move-in process. Units in this building are listed at $800 to $2,545/month and above. Everyone in the office is fake and does not care. Weston Medical Center Apartments offers you an exciting new start. This weekend they woke us up at 7am both Saturday and Sunday. Ants crawl from the walls occasionally falling from the ceiling onto you. Weston Medical Center Apartments at 7510 Brompton St has 26 available apartments in Braeswood Place, Houston. 8/10 times it's not working and 2/10 there is a long line because the residents aren't used to using the gate. Then I realized things were wrong, my dishwasher has never worked since living here regardless of maintenance request after maintenance request. My windows have MOLD!!! I applied and waited over a week and a half without any response on my application. And despite many emails, they never send someone to clean the places, which by the way are very small. Thank you for your patience during this difficult time. You can't plan anything, if you want to be home while they are fixing something. The service is terrible, when you have to repair something in your aparment the only thing that they do is a shoddy work. so noisy at night, they are running the giant machine at night, I already call the police several times, but cannot resolve it. Not responding to calls in a timely fashion is another. The facilities are beautiful. This place was average. Soak up the sun in any of our community’s five sparkling pools. Management: it would be easier to completely raze this old complex and rebuild a new and taller complex instead of churning money into this deteriorating dump hole, saving headaches for everyone involved. Yes, we have ample parking. It was not. Not responsive to anything unless you show up at the leasing office. The bed room however is very big.and with plenty of closet space. Reserved car ports within our three parking garages provide convenient access while you’re on the go! I reported it and management had the ducts cleaned, carpet cleaned & my couch cleaned. I can barely get 5 hours a day and today nails, hammers, boots, and some kind of gigantic landmower which was shaking the whole building woke me up before my last hour. We sincerely apologize for all of the negative experiences you have suffered at our community. 1 bedroom $1041 - $1344 2 bedroom $1757 - $1782 Get Moving Quote. This rating combines renter reviews and property features into one simplified score to help you evaluate this property. Half of the laundry rooms not working for 2 months now, rest are crowded. Like I said, I live in a renovated unit that is beautiful and houses me and my dog very nicely. No … Search apartments for rent with laundry in Weston, MA on the largest and most trusted rental site. These factors are similar to those you might use to determine which business to … The maintenance team is careless. The MOLD is notorious even from outside of the apartments. I would suggest avoiding this place. They get an extra star cus the rooms looks ok but barely worth the $$ they're charging. I really enjoy living here. If you hate neighbors and want to be nasty to them, by all means move here, you can tow them, woo hoo!! Let us know if you have a language preference. I woke up the next morning to find my car had been towed by another resident. View rent, amenities, features and contact Plaza at the Medical Center Townhomes leasing office for a tour. There are benefits at this complex. The hurricane created many challenges, as you know, and we are working hard to restore things so that they are back to normal. We had to leave it was so bad. Customer service is generally good and I've seen only 2 roaches this year. I enjoy the space that the apartments offer, the apartments are clean, and I don’t have any issue with parking. Mold and piles of trash are everywhere it's an unhygienic place for kids and those who have asthma like my roommate. We’re also close to the finest attractions in the Houston metropolitan area. All I have to say is my leasing agent Mary is truly the best I’ve had an amazing experience working with her, her communication with me was consistent informative and very professional.

weston medical center apartments laundry

Vanilla Orchids For Sale, Canon Vixia Singapore, Landscape Architecture Programs Ontario, Quietcool Es-5400 Installation Manual, Quantitative Chemical Analysis 10th Edition Solutions, Godrej Expert Natural Black, Land For Sale In Menard County, Texas, Realtor Fees Alberta 2020,